Карпатський смак – це компанія, який об’єднує безліч товарів від виробників, які пропонують своїм клієнтам виключно натуральні та якісні продукти.
Завдання проекту: Виведення в ТОП Google запитів із пріоритетних категорій. Збільшення видимості інтернет магазину в мережі.
Роботи що виконувались: детальний Seo аудит, збір семантичного ядра, формування схеми із новою структурою сайту, створення посадкових сторінок для просування, оптимізація мета-тегів, розширення структури, зовнішня оптимізація.
Деталі просування даного проекту
Комплексний Seo аудит сайту
Робота над проектом розпочалась з аудиту сайту, який включав аналіз внутрішньої, зовнішньої та технічіної складової сайту. Він показав, що низькі позиції викликані відсутністю належної оптимізації.
Ми виявили декілька важливих помилок в оптимізації:
- Посадкові сторінки (категорії сайту) були заповнені не правильно, заголовки були мало інформативними.
- Мета-теги Title та Description були згенеровані автоматично і не відповідали запитам користувачів.
- Відсутність зовнішньої оптимізації.
- Не інформативні заголовки та тексти.
- Технічні проблеми.
За результатами перевірки, підготували покрокову стратегію просування та сформували план дій. Серед основних пунктів:
- Правки з технічного аудиту;
- Пропрацювання структури інтернет магазину;
- Збір семантичного ядра;
- Оптимізація посадкових сторінок;
- Формування ТЗ на тексти для просування;
- Прописування мета-тегів;
- Зовнішня оптимізація;
- Крауд-маркетинг;
- Постійний аналіз позицій.
Збір семантичного ядра, групування запитів
Підбір і розподілення запитів напряму впливає на подальший успіх від просування.
Робота проходила наступним чином:
- Парсинг заголовків h1 всіх розділів / підрозділів каталогу;
- Перевірка і ручне коректування заголовків;
- Підготовка списку розділів, які потрібно створити, і заголовків для них;
- Нормалізація заголовків;
- Розширення списку запитів підказками Google.
- Зведення всіх запитів в єдиний файл і очищення від дублів.
- Перевірка на частотність.
- Кластеризація запитів семантичного ядра.
- Об’єднання кластерів для просування на одну сторінку здійснювалося тільки тоді, коли у всіх поєднуваних кластерів був присутній хоча б один загальний URL.
Потім підготували заголовки Title і H1 для кожної зі сторінок, а також ТЗ на тексти.
Оптимізація цільових сторінок
Щоб отримати максимальний ефект від просування, були створені посадкові сторінки під запити, які зібрали в семантичному ядрі. Слід зазначити, що сторінки створювались двома мовами.
Роботи по оптимізації сторінок:
- Додатковий аналіз семантичного ядра;
- Аналіз конкурентів;
- Формування ТЗ на тексти;
- Робота з копірайтерами по написанню текстів;
- Перевірка написаних текстів;
- Генерування мета-тегів title та description;
- Додавання на сторінку контенту: текст, зображення, товари.
Зовнішня оптимізація
Після того, як провели оптимізацію цільових сторінок, розпочали роботи по зовнішній оптимізації. А саме нарощуванню посилань. Цей етап seo просування дуже важливий. Нарощування посилань відбувалось максимально приробним чином, щоб не потрапити під фільтр.
Роботи, які входили в цей етап:
- Аутріч;
- Web 2.0. Отримання посилань з каталогів і схожих сервісів;
- Отримання посилань із статтей;
- Крауд посилання.
Обговоримо ваш проект?
Давайте обговоримо деталі просування вашого сайту і виходу в топ 10.
