Ла Фамілія – це ресторан в м. Львів, який спеціалізується на італійській та японській кухні.
Завдання проекту: Оптимізація сайту, виведення позицій в ТОП по цільових ключових запитах. Збільшення видимості ресторану в мережі.
Роботи що виконувались: детальний Seo аудит, збір семантичного ядра, формування схеми із новою структурою сайту, створення посадкових сторінок для просування, оптимізація мета-тегів, розширення структури, зовнішня оптимізація.
Кейс щодо Seo-просування сайту для мережі ресторанів у м.Львів з доставки їжі. Над даним проектом розпочали роботи з початку червня місяця 2020 року. Варто наголосити, що роботи над сайтом проводились з нуля, тобто відразу після створення сайту, взялись за його seo-просування у органічній видачі Google (думаю усі власники, які хоча б раз стикались із даною задачею, розуміють, щоб просувати свій новий сайт, особливо, якщо це не 1 товар на сайті і доволі широкі і популярні запити є доволі складним завданням, але для нас це лише викликає більше ентузіазму і впевненості в своїх силах).

Деталі просування даного проекту
Початок робіт
Роботи над проектом почали з повного seo-аудиту сайту та ніші. За результатами перевірки, підготували покрокову стратегію просування та сформували план дій. Серед основних пунктів:
- Правки з технічного аудиту;
- Пропрацювання структури інтернет магазину;
- Збір семантичного ядра;
- Створення посадкових сторінок (написання ТЗ програмістам);
- Оптимізація сторінок;
- Формування ТЗ на тексти для просування;
- Прописування мета-тегів;
- Зовнішня оптимізація;
- Крауд-маркетинг;
- Постійний аналіз позицій.
Оптимізація цільових сторінок
Щоб отримати максимальний ефект від просування, були створені посадкові сторінки під запити, які зібрали в семантичному ядрі та погодили із Замовником на основі обраної стратегії.
Роботи по оптимізації сторінок:
- Додатковий аналіз семантичного ядра;
- Аналіз конкурентів;
- Формування ТЗ на тексти;
- Робота з копірайтерами по написанню текстів;
- Перевірка написаних текстів;
- Генерування мета-тегів title та description;
- Додавання на сторінку контенту: текст, зображення, товари.
За рахунок оптимізації сторінок вийшло значно розширити онлайн-меню сайту та охопити більшу кількість запитів, які залучають потенційних клієнтів.

Також провели аналіз низькочастотних запитів, щоб зачепитись за широке коло запитів. Визначили, що велика кількість користувачів шукають піцу не по загальних запитах, а по конкретній назві піци. Таким чином почали оптимізовувати сторінки конкретних вид піц:

Висновок
Не дивлячись на обмежений бюджет, вдалось отримати постійний органічний трафік, який зріс в органічній видачі від 0 до майже 1000 унікальних запитів в місяць лише по місту Львів менше ніж за рік, при умовах незапланованих позачергових хвиль пандемії. Роботи над проектом продовжуються.
Обговоримо ваш проект?
Давайте обговоримо деталі просування вашого сайту і виходу в топ 10.
